Wybierz zamówienie dla zakupu lekcji
BUKI School - to serwis wyszukiwania korepetytorów. Korzystając z naszego serwisu otrzymują Państwo oferty nauczania wyłącznie wśród uczniów, którzy odpowiadają jak największej ilości wskazanych przez Państwa kryteriów, takich jak: przedmiot, lokalizacja, miejsce prowadzenia zajęć, cena, poziom wiedzy. Lekcje mogą odbywać się indywidualnie (u korepetytora, u ucznia lub w innym miejscu) oraz online (przez Skype).
Poniżej przedstawiono podstawowe zasady dotyczące współpracy z firmą oraz link do pełnej umowy oferty
Zamówienia od uczniów
Jeśli zamówienie od ucznia jest dla Państwa interesujące i chcecie Państwo je otrzymać, trzeba kliknąć przycisk “Chcę zgłosić się” na stronie zamówienia. Informacja o zamówieniu zostanie wysłana za pomocą wiadomości e-mail oraz sms.
Jeśli zamówienie nie jest dla Państwa interesujące, prosimy kliknąć “Zrezygnować ze zgłoszenia”, abyśmy mogli wybrać innego nauczyciela dla ucznia.
Korepetytor przydzielony do zgłoszenia, powinien natychmiastowo skontaktować się z klientem, omówić warunki prowadzenia zajęć, lokalizacje, czas i datę pierwszej lekcji.
Po otrzymaniu zamówienia, wszystkie informacje na jego temat są dostępne w Państwa profilu w zakładce “Moje zamówienia”. Jeśli umówiliście się Państwo z uczniem na zajęcia. Po ustaleniu daty pierwszego zajęcia, prosimy zaznaczyć informacje w odpowiednim polu na stronie zamówienia w Państwa profilu.
Jeśli nie udało się umówić z uczniem. Jeśli nie umówiliście się Państwo o współpracy, prosimy jak najszybciej poinformować o tym menedżera w czacie na stronie zamówienia w Państwa profilu. W takim razie menedżer anuluje zgłoszenie, a wartość do zapłaty za otrzymanie ucznia Nie zostanie naliczona. Oprócz tego, należy wprowadzić odpowiednie zmiany (aktualizacja harmonogramu, ceny, miejsca przeprowadzenia zajęć) do swojego profilu, które były przyczyną niedogodności, aby w przyszłości otrzymywać tylko odpowiednie do wymagań zamówienia.
Jeśli nauczyciel systematycznie nie kontaktuje się z uczniami oraz nie przekazuje informacji menedżerowi co do ustaleń z klientem, jego ranking zostanie obniżony wraz z dalszym blokowaniem profilu.
Należy pamiętać, że brane są pod uwagę również zgłoszenia, na które zostałeś przydzielony jako korepetytor, a następnie zrezygnowałeś. Jeśli odsetek utraconych zgłoszeń jest niski, nie powoduje to żadnych problemów, ponieważ rozumiemy, że uczeń może zmienić swoje zamiary. Aczkolwiek, jeśli odsetek utraconych zgłoszeń wzrasta i staje się wyższy niż średnia dla wszystkich korepetytorów, oznacza to, że korepetytor nieefektywnie pracuje ze zgłoszeniami: nie kontaktuje się z uczniem na czas, podaje nieaktualne dane w profilu lub inne. W takim przypadku najpierw otrzymasz ostrzeżenie o znacznej części utraconych zgłoszeń, a jeśli później nie poprawisz swojego stosunku między udanymi a utraconymi zgłoszeniami (nadal będziesz tracić większość zgłoszeń, na które byłeś przydzielony), zostaniesz tymczasowo zablokowany.
Płatność za zamówienie
Za pozyskanie nowego ucznia, z którym odbywają się zajęcia, jest naliczana jednorazowa opłata. Koszt zamówienia jest obliczany zgodnie z umową Oferty i stanowi opłatę w wysokości tygodniowego dochodu od tego ucznia, ale nie mniej niż koszt dwóch godzin zajęć obliczonych według stawki zaznaczonej w zgłoszeniu.
Na przykład, Państwa stawka w profilu wynosi 40 zł / 60 min. Otrzymano zamówienie od ucznia, który chce spotykać się 2 razy w tygodniu przez 1 godzinę, więc koszt tego zamówienia wyniesie 40 zł / 60min * 1 godzina * 2 razy w tygodniu = 80 zł.
Opłatę należy dokonać po przeprowadzeniu pierwszej lekcji z uczniem, ale nie później wyznaczonego terminu opłaty (Zgłoszenie powinno być opłacone w ciągu 7 dni od daty pierwszej lekcji).
W dniu pierwszej lekcji na stronie zamówienia pojawi się przycisk “Opłacić” - dzięki czemu można zapłacić za nasze usługi z pomocą karty płatniczej lub przelewu bankowego.
Aby otrzymać nowe zamówienia od uczniów, wszystkie poprzednie zamówienia muszą zostać opłacone na czas.
W przypadku opóźnionej płatności ranking korepetytora zostanie zmniejszony o połowę. W przypadku braku płatności za zamówienie w ciągu dłuższego czasu, Państwa profil nauczyciela zostanie zablokowany i nie będzie możliwości przyjmowania nowych uczniów.